Indien uw huidige algemene voorwaarden een update nodig hebben, dan voeren wij een controle uit op de algemene voorwaarden en passen uw algemene voorwaarden aan zodat de algemene voorwaarden weer up-to-date zijn. Het updaten van algemene voorwaarden houdt o.a. in het in overeenstemming brengen van de algemene voorwaarden met de wet, al uw bedrijfsactiviteiten en uw werkwijze.
Prijs algemene voorwaarden updaten: vanaf € 399,-
Wilt u uw huidige algemene voorwaarden laten updaten door een specialist, dan stuurt u uw algemene voorwaarden via de e-mail of via het onderstaande formulier naar ons toe. Graag ontvangen wij daarbij een omschrijving van uw bedrijfsactiviteiten en/of een verwijzing naar uw website.
Wanneer moet ik mijn algemene voorwaarden laten updaten?
Het is belangrijk dat de inhoud van uw algemene voorwaarden niet in strijd is met de wet en aansluit bij de werkzaamheden die uw bedrijf uitvoert en bij de afspraken die u maakt met uw afnemers. Derhalve dienen algemene voorwaarden o.a. geüpdatet te worden indien:
- De algemene voorwaarden verouderd zijn en daardoor niet meer in overeenstemming zijn met de wet; en/of
- Uw bedrijfsactiviteiten zijn gewijzigd of uitgebreid; en/of
- De werkwijze binnen uw bedrijf is gewijzigd; en/of
- De afspraken met afnemers zijn gewijzigd; en/of
- Uw verzekeraar (nieuwe) eisen stelt aan uw algemene voorwaarden;
- Uw algemene voorwaarden niet meer aansluiten bij de praktijk.
Het updaten van algemene voorwaarden zorgt ervoor dat uw bedrijf volledig is beschermd en dat de algemene voorwaarden (of delen daarvan) niet vernietigd kunnen worden omdat een bepaling in strijd is met de wet.