Ja, ik wel een SLA laten opstellen
Indien u een service-level-agreement nodig heeft voor de diensten die u verleent, dan stellen wij die graag voor op. U verstrekt ons via de e-mail of telefonisch 0516 – 427298 een omschrijving van de diensten die u in het kader van de service-level-agreement verleent. Vervolgens sturen wij een vrijblijvende offerte voor het opstellen van de service-level-agreement.
In de offerte staat de vaste prijs en levertijd voor het opstellen van de service-level-agreement. Heeft u met spoed de service-level-agreement nodig, dan kunt u dat bij uw offerteaanvraag laten weten zodat wij daar rekening mee kunnen houden. De vaste prijs voor het opstellen van de service-level-agreement is inclusief correctieronde.
Werkwijze SLA opstellen
Nadat u ons de opdracht heeft verleend voor het opstellen van de service-level-agreement, wordt telefonisch contact met u opgenomen om de afspraken, die u in de service-level-agreement wilt hebben, te bespreken. Nadat wij de details van de service-level-agreement hebben besproken, wordt gestart met het opstellen van de service-level-agreement.
U ontvangt spoedig na het telefoongesprek de opgestelde service-level-agreement in een Word-document. Mocht u aanpassingen willen in de opgeleverde service-level-agreement, dan worden die kosteloos verwerkt.
Inhoud van een SLA
In de service-level-agreement wordt opgenomen op welke dienst(en), software of zaken de service-level-agreement betrekking heeft en de werkzaamheden die binnen de service-level-agreement vallen. Indien gewenst, worden in uw service-level-agreement reactietijden en oplostijden opgenomen. De reactietijden en oplostijden kunnen verschillen per prioriteit die aan het incident wordt gegeven. Als dat het geval is, dan worden de reactie- en oplostijden in een tabel verwerkt. In een service-level-agreement kan ook staan dat ondersteuning of support onderdeel uitmaakt van de service-level-agreement.
De inhoud van uw service-level-agreement is uiteraard afhankelijk van het soort dienst, software of zaak waarvoor de service-level-agreement wordt afgesloten en van de afspraken die u wilt maken met uw klanten. Dit wordt vooraf met u besproken en aan de hand daarvan stellen wij uw maatwerk service-level-agreement op.