Service-Level-Agreement (SLA) opstellen

Wij stellen voor u een maatwerk service-level-agreement op. In een service-level-agreement worden afspraken opgenomen in verband met de services die worden verleend met betrekking tot diensten en/of zaken, zoals software, opgeleverde website, overige online diensten en/of (computer)apparatuur.

Een service-level-agreement wordt vaak gebruikt door bedrijven die ICT-diensten leveren. Door gebruik te maken van een service-level-agreement worden duidelijk de afspraken vastgelegd over service niveaus.

Voor de services die in het kader van de service-level-agreement worden verleend kan een (periodieke) vergoeding in rekening worden gebracht. Dat is overigens niet altijd het geval, bijvoorbeeld als de vergoeding verwerkt zit in het tarief voor de licentie van de software.

Prijs service-level-agreement opstellen: vanaf € 395,-

Ja, ik wel een SLA laten opstellen

Indien u een service-level-agreement nodig heeft voor de diensten die u verleent, dan stellen wij die graag voor op. U verstrekt ons via de e-mail of telefonisch 0516 – 427298 een omschrijving van de diensten die u in het kader van de service-level-agreement verleent. Vervolgens sturen wij een vrijblijvende offerte voor het opstellen van de service-level-agreement.

In de offerte staat de vaste prijs en levertijd voor het opstellen van de service-level-agreement. Heeft u met spoed de service-level-agreement nodig, dan kunt u dat bij uw offerteaanvraag laten weten zodat wij daar rekening mee kunnen houden. De vaste prijs voor het opstellen van de service-level-agreement is inclusief correctieronde.

 

Werkwijze SLA opstellen

Nadat u ons de opdracht heeft verleend voor het opstellen van de service-level-agreement, wordt telefonisch contact met u opgenomen om de afspraken, die u in de service-level-agreement wilt hebben, te bespreken. Nadat wij de details van de service-level-agreement hebben besproken, wordt gestart met het opstellen van de service-level-agreement.

U ontvangt spoedig na het telefoongesprek de opgestelde service-level-agreement in een Word-document. Mocht u aanpassingen willen in de opgeleverde service-level-agreement, dan worden die kosteloos verwerkt.

 

Inhoud van een SLA

In de service-level-agreement wordt opgenomen op welke dienst(en), software of zaken de service-level-agreement betrekking heeft en de werkzaamheden die binnen de service-level-agreement vallen. Indien gewenst, worden in uw service-level-agreement reactietijden en oplostijden opgenomen. De reactietijden en oplostijden kunnen verschillen per prioriteit die aan het incident wordt gegeven. Als dat het geval is, dan worden de reactie- en oplostijden in een tabel verwerkt. In een service-level-agreement kan ook staan dat ondersteuning of support onderdeel uitmaakt van de service-level-agreement.

De inhoud van uw service-level-agreement is uiteraard afhankelijk van het soort dienst, software of zaak waarvoor de service-level-agreement wordt afgesloten en van de afspraken die u wilt maken met uw klanten. Dit wordt vooraf met u besproken en aan de hand daarvan stellen wij uw maatwerk service-level-agreement op.

Geen